Mereni teploty pomoci PIC a napajeni

Petr Stetina petr@lab.cz
Středa Červenec 21 17:34:42 CEST 2004

Jan Kuba wrote:

> [...]

Jeste doplnim poradny priklad pouziti, ze ktereho to bude jasne:

Mam:
* dum - celkem 5 mistnosti (vcetne koupelny)
* v kazde mistnosti je jedno teplotni cidlo, 2 cidla jsou venku
* centralni ridici jednotku s MCU

Chci:
* merit a logovat teplotu ze vsech cidel

Muzu:
* pouzit 7 x SMT160-30 a prodratovat kazde cidlo s centralnim MCU
* pridat ke kazdemu cidlu vlastni MCU, ktery do centralniho posle po
sbernici namerenou hodnotu
* pouzit 7 x DS18xxx a centralnim MCU cist postupne vsechny cidla

Ja jsem si zvolil 1-Wire (7 x DS18xxx + AVR master).

Petr