Mereni teploty pomoci PIC a napajeni

Petr Stetina petr@lab.cz
Středa Červenec 21 17:25:18 CEST 2004

http://www.pselectronic.cz

> No a kdyz uz jsem se tak rozjel :-) nemate (kdyz uz o tom pisete)
> nahodou zdrojak pro PICe na komunikaci s vice cidly? Stahnul jsem si
> specifikaci, studoval a studoval a porad ne a ne mi to zapalit :-(
> Hlavni problem u me asi spociva v prijeti tolika bitu :-). Nejsem
> zadny prebornik ve vyhodnocovani a pri identifikaci jednotlivych
> dallasu nejak ztracim prehled. Jak rikam, nejhorsi je, zjistit kdo mi
> vsechno visi na drate :-))

Pro PIC nic nevedu. ;)

Pokud nenajdete zdrojaky nekde na webu, tak to vykoukate z app187.pdf
(1-Wire Search Algorithm).

Pokud by vam stacil zdrojak v C pro PC nebo v ASM pro AVR, tak vam to
sem muzu placnout - je to par radku.

Nebo mohu pujcit knihy 'Komunikace mikrokontroleru s okolim 1/2'. Tam
jsou ukazky kodu pro PIC a myslim, ze je tam i search.

http://shop.ben.cz/detail.asp?id=120921
http://shop.ben.cz/detail.asp?id=120983

Taky vam muzu poskytnout slovni popis vyhledavani (v cestine) - neni to
nic sloziteho.

Petr