Nabijeni Palmu pomoci akumulatoru AA

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 21 14:05:23 CEST 2004

No pokud Vam ta nabijecka nabiji clanky na 1.3V tak y to nemusela byt uplne
traga - me ale podobne clanky (1850mAh) konci na 1.475V (po odpojeni o neco
spadnou hned a pak klesaj pomalu) coz je o dost vic. Stabilne nekolik dni
maji pak 1.35V i po zatezovani (modelarska TX).

Zalezi jakou to ma spotrebu - menic se asi nevyplati - takze jedine low-drop
stabilik - pouzitelny a dostupny by mozna byl L4940-V5 je do 1.5A a pri 0.5A
ma ubytek typicky 200mV. Pokud je napeti pod tak jde v podstate linerane s
baterkama. Stoji v GESu 31.20Kc

RadekCX