Jak zmerit vnitrni odpor baterie ?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červenec 21 07:29:13 CEST 2004

To jsem kdysi viděl jako prodloužení života baterie u mobilu. Paralelně k
baterii dali kvalitní kond rekneme 500uF. Protože mobil odebira velky
vysilaci proud ve velmi kratkych impulsech odebiral se castecne z toho
kandu. Pak tolik nevadila baterie na konci životnosti s vysokym vnitřním
odporem a bylo ji možno používat mnohem déle.

Jak jsem koupil tak prodávám - nikdy jsem to v provozu neviděl. Ale vcelku
věřím, že to může pomoci. Jen nevím, jak by do dnešního mobilu někdo chtěl
ten kond narvat a co udělá svodový proud toho kondu.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Daniel Valuch [mailto:daniel.valuch@wanadoo.fr]
Subject: Re: Jak zmerit vnitrni odpor baterie ?

no ved preto ten kapacitor :-))) som nevedel, ze mas take medzery :-)

ale teraz vazne, je tam nejaky problem s impulznym odberom z
akumulatorov. Vyrobcovia mobilov zacinaju davat do aku-pakov
kondenzatory, lebo to predlzuje zivotnost akumulatora. Neviem o tom nic
konkretnejsie, povedali mi to na nasej univerzite...
balu