Jak zmerit vnitrni odpor baterie ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Červenec 20 23:36:38 CEST 2004

A neni ta indukcnost dana usporadanim elektrod? Predpokladam ze to bude neco
jako svitkovy kondenzator a ten preci nezanedbatelnou indukcnost mit bude!!
Tahle indukcnost by mela branit narustani proudu.

RadekCX

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0430-1, 19.07.2004
Testovano: 20.7.2004 23:36:38