Základy návrhu DPS v PDF

Milan Cizek Cizek.Milan@seznam.cz
Úterý Červenec 20 12:04:13 CEST 2004

Ahoj,
všechny poptávky zatím registruji, uvidíme, kolik toho nakonec bude a jestli budu schopen všem případným zájemcům vyhovět (a také jestli se vůbec povede).

Mezi tím mi JayBee nabídl tato skripta v pdf formátu (naskenované - nelze tedy vyhledávat atd.) a nauploadoval na mé FTP.

Stahovat můžete tady (1Mbps), doufám že nezboříte server, nestahujte prosím všichni najednou... :)
ftp://ftp.chvalsiny.net/upload/mndps.zip

Pokud jste sem (nebo na muj soukr. email) už někdo psal "objednávku" a pdf vám stačí, tak se mi ozvěte, že rušíte. Někdo se také ptal na platbu převodem... není problém (ušetří se za dobírku).

PS: pdfko se mi podařilo otevřít až v AcrobatReadru 6 (ne ve starším).

Milan
Anonymní připojení k internetu od Seznamu
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74638