Plasic kun

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Úterý Červenec 20 11:09:12 CEST 2004

Myslim si ze pres elektroniku cesta nevede.
Osobne jsem pro nedestruktivni reseni.
Kuna nema u nas prirozeneho nepritele, aneb jak rikaji zoologove je na vrcholu potravinoveho retezce. Teda snad krome cloveka a v jistych pripadech treba rys.
Teritorium teto selmy je asi 3-5km, tzn. pokud ji strelite je realne nebezpeci ze se po nejake dobe opet objevi. Treba tak za rok s dalsi generaci.
Ja bych problem resil zamezenim pristupu, hodne toho resi obycejnej pozink plech.
Kuna se na nem neudrzi, teda pokud je alespon 1,5 nasobek delky zvirete.
Idealni je pokud na ten plech musi skocit a odrazit se nekam dal treba na strechu atp. To si tak namele a priste si to rozmysli. Je to jednoduche a fakt to funguje. Navic pokud ten plech je naklonena rovina je vymalovano.
Takhle jsme resili budky pro sovy a nikdy se nam tam kuna nedostala.
Pavel Glajc