Klimatizce ETA - zkusenosti

Bohus Belej belej@internetkosice.sk
Pondělí Červenec 19 19:56:00 CEST 2004

Hello Petr,

Monday, July 19, 2004, 7:24:45 PM, you wrote:

PS> Maji na to slevu a ta nejmensi jednotka ma stat asi 8000. Ma to prikon
PS> chlazeni 790W, topeni 780W, vykon chlazeni 2050W, topeni 2340W.
PS> Je to pouzitelne ? Mne se na ni hrozne libi udavana hlucnost - 32dB
PS> vnitrni jednotka a 48dB vnejsi jednotka. Ty 2kW chladiciho vykonu by
PS> mi snad stacily na jednu mistnost.

Ja som tu ETU kupil asi pred mesiacom, je to OK,ta hlucnost je fakt
nizka.Len treba dat pozor na odvod kondenzatu,ta vanicka vo vnutri nie
je moc dobre vyvazena,treba si to pri montazi poriadne preverit,napr.
naliat tam vodu a sledovat ako odteka...Potom po montazi je to uz
trochu problem...Ale inak som fakt spokojny-za tu cenu :-))

--
Best regards,
 Bohus                            mailto:belej@internetkosice.sk