Displej 4x40

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Červenec 19 17:24:38 CEST 2004

Hm, tak display i kat. list mame (nebylo to snadne) a asi muzeme poskytnout
(kat. list) ale mam dojem, ze jej ma uz i GM.  Podle kat. listu je osazen HD
44... takze standart ale... Problem je, ze se nam jej i presto nepodarilo
rozchodit reps. neco vypsal ale..., zapojeni i program je odzkousen na typu
MC4004A-SYL a potrebujeme to rychle predat tak uz nechceme dalsi pokusy i s
cenou tohoto typu je pocitano. Dalsi problem je umisteni redukce v zarizeni
i kdyz je to samozrejme resitelne. Pokud jste ochoten se podelit o sve
zkusenosti tak to sem poslete protoze se to muze nekomu hodit, mam dojem, ze
jich maji jeste dost skladem a cena je polovicni...

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Libor Kavan
Sent: Monday, July 19, 2004 5:00 PM
To: [HWnews]; HardWare, Elektornika, vyvoj a bastleni..
Subject: Re: Displej 4x40

At 15:56 19.7.2004 +0200, Pavel Poucha wrote:
>Dobry den,
>
>nemate prosim nekdo v zasobe 1-4 ks podsvetleneho displeje 4x40 ? Nejlepe
>typ MC4004A-SYL, nebo ekvivalent se shodne zapojenym konektorem. Hned
bychom
>odkoupili. (Koala, Elatec, Ryston i GM maji dlouhy termin)

Ja minuly tyden koupil v GM displej ATM4004A za cca. 960,- s podsvicenim a
menicem na -5V na desce (nejspis teda bude umet nizke teploty) Ale bacha na
to, ma nestandartne zapojene vyvody, datasheet jsem nesehnal. Ale podarilo
se mi to zreverzovat a displej uz bezi. Pokud byste se rozhodnul pro tehle
displej (a pokud ho taky jeste maji) tak vam muzu poslat zapojeni...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz