Klimatizce ETA - zkusenosti

Martin Sátek martin.satek@jano.cz
Pondělí Červenec 19 16:24:48 CEST 2004

> Nevím proc by tak jednoduchou vec mel robit "papírový" chladar. Behem
> minulých dnu jsem zapojoval 3 jednotky split i bez papíru.... Instalace
> (zapojení 5zilového kabelu a dvou trubek) mela stát 5000 Kc (za jednu).
AZE

Az se ti klima pokazi, budes ji chtit zreklamovat.
Pokud ti vyrobce oznamy, ze byla chybna montaz ( ne ze by byla ), budes
muset opravu zaplatit ze sveho.
Jinak to prehrajes na toho kdo to instaloval.
PS: nektere firmy, pokud zjisti ze to nemontoval "odbornik" automaticky rusi
zaruku.
A vetsinou to byva uvedeno i v dokumentaci "montas sverte odbornemu servisu"

Martin