Phoenix BIOS boot block

Jaroslav Držík jdrzik@host.sk
Pondělí Červenec 19 09:37:05 CEST 2004

Zdravim,

Stala sa mi nasledujuca vec na notebooku Compaq EVO n160 som mal reinstalovat
Windows 98 na XP SP1. Instalacia XP stuhla po spusteni [v dose winnt.exe]
a po restarte som mal nefunkci notebook. [mozno to nesuvisi ani s XPckami].
Nebunguje display a notebook hlasi chybu v POST cez pipanie, najprv zapipa
raz a potom, opakuje dlhy a dve kratke pipnutia. BIOS bol Phoenix. Nasiel som
popis k phoenix biosom ale neviem ci plati aj pre tento model a chyba znamena
"Search for option roms, beep on checksum failure ". Skusal som, menit pamat
vybrat modemovu kartu vo vnutri notebooku, vybrat CMOS bateriu ale nic nepomohlo.

Notebook len stale opakuje dane pipanie a snazi sa citat z diskety. Ked mu tam
dam lubovolnunu bootovaku tak nacita len akoby prvy sektor a zmrzne. Skusal som
si vyrobit bootovaci kod ktory da cli a spusti speeker ale nic sa nestalo [len sa
nevypol motor disketovej ale pipal stale beep kod a nie moju frekvenciu],
tiez som skusal posielat priamo na LPT port ale nic sa tam neobjavilo.

Chcem sa opytat:
	- Neviete co sa mohlo stat tomu notebooku
	- Mohol windows nejak poskodit flash BIOS
	- nemate niekto popis beep codov k tomuto alebo podobnemu notebooku
	- Neviete co potrebuje tento BIOS na diskete aby som ho mohol preprogramovat
	  flash z diskety.
	- Vedel by niekto preprogramovat flash 49LF004A - je to TSOP-32 naletovany
	  na plosaku [ani neviem ci by to pomohlo].

Diky

Jaro.