Re[2]: protizlodějské opatření

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Červenec 19 09:03:49 CEST 2004

At 18:50 18.7.2004 +0200, Ales Filip wrote:
>Hello Martin,
>
>nedìle, 18. èervence 2004, you wrote:
>
>To vùbec nevypadá ¹patnì. Vzhledem k tomu, ¾e tam pou¾ívají nìjaký
>Glykol, tak mi to pøipadá jako to, co se pou¾ívá na diskotékách.

Tak to je pekna hovadina tohle pouzit nekde, kde jsou fotaky a podobna jemna
mechanika/elektronika. Ta "neskodna" glykolova kapalina totiz dela
neuveritelne veci a kdo nekdy opravoval treba zesilovace apod. z diskoteky
tak o tom vi svoje. Ten mene problematicky efekt je to, ze mlha po chvilce
zkondenzuje a vsude se vytvori takovy film te slizke kapaliny a strasne blbe
se to cisti :-(
BTW: Vim, ze kapaliny na mlhu jsou schvalene a meli by byt nezavadne, ale
kdyz vydim ty ucinky na elektroniku, lakovane predmety apod. tak o tom silne
pochybuju...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz