Prosba - shanim sitovou kartu pro Linux

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červenec 19 07:11:12 CEST 2004

Thomas Shaddack napsal(a):

> A co na to tcpdump? Posle pocitac DHCP request a dostane na nej odpoved?
> Treba to neni kartou, treba je to daemonem na strane klienta, nebo
> trosicku nekompatibilnim DHCP serverem.
>
> Zkuste
> tcpdump -p -i eth0 -s 256 -vv
> Treba to napovi.
>
> Pouzivate "pump" daemon pro ziskani DHCP adresy nebo neco jineho?

Po pravde receno s Linuxem (uz asi po desate) zacinam, tentokrat to
vypada vazne :-) Nicmene: pump jsem v seznamu uloh nasel (takze tam asi
bude :-) ), tcpdump naopak chybi (bash: command not found) a nejak jsem
nepostrehl, jak ho do systemu dostat. To je jedna z veci, ktera mi na
Linuxu vadi - totiz ona nejednotnost a pomerna narocnost instalace
cehokoliv oproti Windows. Alespon ze Mandrake ma fungujici on-line
update a snad obcas i "balicky" pro individualni instalace.

Zkousel jsem i Realtek RTL8029, ale prestoze pouziva jiny ovladac,
choval se stejne. Dopadlo to nakonec tak, ze IP vnitrni site jsou u
vsech stroju nastaveny napevno, coz funguje a bude to snad mit i sve vyhody.

Co se karet tyce, nasel jsem v Praze na Sokolovske PC bazar
(http://pcbazar.kontakt.cz/bazar/f.asp?str=i&typ=N&rid=22), kde maji mj.
i 3Com PCI 3C905TX po 200,- Kc, takze v pripade potreby to asi zkusim
tam. Cimz dekuji vsem ostatnim za rady, ev. nabidky...

--
Jirka