Prosba - shanim sitovou kartu pro Linux

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Pondělí Červenec 19 00:09:31 CEST 2004

Na to bych spíš doporučil někde v bazaru sehnat nějakej Intel nebo 3Com, já
bych preferoval Intel síťovky, mají nejmíň problémů.
Nebo koupit novou 3Com, cena je okolo 500Kč, sice je to víc než dvojnásobná
cena Realteku, ale rozhodně s takovou síťovkou je nižší pravděpodobnost
problémů...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death