Prosba - shanim sitovou kartu pro Linux

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Neděle Červenec 18 23:12:48 CEST 2004

Nevim, v cem je ten trabl, RTL8139 je sice lowcost, ale chodil mi ku spokojenosti. Muzu Vam pujcit (posleze treba i odprodat) 10/100 kartu od SMC (EtherEZ? Typ si uz nepamatuju, je to jednocipovka s cipem "SMC<neco>"). Osobne bych ji nedoporucoval na bezny provoz, proti nekterym switchum (konkretne od SMC) mi nechtela fungovat :-) Ale na testy by mohla byt dobra, linux ji jiz nekolik let podporuje "experimentalne" :-)

Jirka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jirka
Sent: Sunday, July 18, 2004 1:06 PM
To: konference HW-news
Subject: Prosba - shanim sitovou kartu pro Linux

Obracim se zejmena na prazske konferujici s prosbou: nemel by nekdo k
zapujceni/vyzkouseni a ev. naslednemu odprodeji 10Mbps UTP PCI sitovou
kartu NIKOLIV s chipsetem Realtek? Nejspis by tedy melo jit o 3Com,
Intel apod. - nebo jeste lepe proste typ, o kterem vite, ze pod Linuxem
zarucene bez problemu funguje. Tu s Realtekem RTL8139 mam a zrejme jejim
pricinenim mam neprekonatelne potize s DHCP v distribucich DaNiX a
Mandrake 10.0... Nabidky prosim soukrome na mail.
Diky
--
Jirka