Latch v Gal, was: Nejakych 15ns by bodlo :).

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Červenec 17 19:20:08 CEST 2004

Logicka funkce je tvorena AND-OR matici,

Qx = Dx*LATCH + Qx*/LATCH

pokud v tom soucinu bude "0" (Dx, Qx), a LATCH neurcity, tak vysledek soucinu
bude urcity a bude vzdy "0", soucet nul bude "0",
neurcitost muze nastat jen pro Dx = 1 pri sestupne hrane LATCH, tam budou
neurcite "1", jejich soucin je "1", jen pokud jsou v presahu, proto je tam ta
pridrz, ta je po dobu zmeny LATCH rovna "1", pokud ma signal Dx presah po
zmene signalu LATCH.

Qx = Dx*LATCH + Qx*/LATCH + Dx*Qx

Danhard