Jak na ICD2

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Sobota Červenec 17 13:59:30 CEST 2004

Hezkou sobotu přeji,

    Včera jsem si z Prahy přivezla skoro všechny součástky na ICD2 a co
nemám budu mít v pondělí (prodavač v GMku jaksi přehlídnul těch 15
kondenzátorů v soupisce, hlavně že se na ně před tím ptal, zda jsou
keramické nebo fóliové), takže během příštího týdne bych jej měla dát
dohromady. Tedy jestli na té brigádě nezkolabuju :-D

    Chtěla bych se tedy zeptat, stavěl to již někdo ? Mám se připravit
na nějaké chuťovky ? A také, jaký kabel se používá mezi ICD2 a počítačem
? To se mi v návodu nepodařilo najít.

    Předem moc díky za odpověďi :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz