Procesorova demence

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Sobota Červenec 17 13:36:57 CEST 2004

Zdravim,

Jak jsem psal, je to jen napad k pokusu, ktery fungoval obstojne v radku
nekolika hodin. Ale sam si myslim, ze takovy 12F629 by tam byl
adekvatnejsi a vlastne jeho spotreba by byla mensi nez toho kapacitniho
nasobice s 555 :)))...

Ale mimo to, ten tranzistor byl PNP a nabijeci proud byl tusim svodovym
proudem toho tranzistoru. Takze to byly docela malinke proudy a hodne to
bude zaviset na teplote toho tranzistoru :).

S pozdravem,
                        Marek Pavlu