Jak to delaji??

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Sobota Červenec 17 01:00:21 CEST 2004

Hezký večír,

   Na koncertě jsem dlouho nebyla. Dnešní muzika mě moc nebere aco se
mi líbí se nedělají koncerty a nebo se tam chodí ve společenském oděvu.
Ten nemám tak nechodím.

    Soudím z toho co vidím občas na náměstí v kamionu, tam jedou určitě
na PB páč to je vidět na 100 metrů :))

   Třeba tam maj opravdu chtré a mocné DPSčko co se hodně snaží a
odfiltruje to

					Saša K. Svobodová - Viky

        web: http://www.zdravotnici.cz
             http://www.doupatko.adslink.cz