Predvolene HDD v biosu??

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červenec 16 20:19:25 CEST 2004

Jeste jedna vec by me zajimala. Proc je u vsech zakladnich desek pro PC ( i
nejnovejsi modely) v SETUP ve volbe typu disku krome polozky AUTO, NONE i
tech dalsich 47 typu?? Tuhle jsem je prochazel a nejvetsi je 160 MB!!??
(neni to chyba MB!) nejmensi snad 20MB . To je tam snad od doby prvnich
biosu pro 286-kova prkna! To jeste nikoho nenapadlo to nejak prizpusobit
dnesnim diskum, nebo to tam proste nedavat?? (pouze polozka AUTO, NONE) To
jsou ti programatori tak stvrdli, nebo to tam ma stale nejakej smysl.
Nepredpokladam, ze by nekdo pripojoval k P4 /2,4GHz /512MB ram disk 160MB
nebo snad dokonce 40MB !!!!!
A uz vubec by ho nehledal v nabidce predvolenych HDD - minimalne by tam
nechal AUTO detekci.

Pripomina mi to finmware telefonu NOKIA - od prvnich typu se snad to menu
moc nezmenilo - ano pribyly polozky.
Ale tady se to da pochopit! Zvyk, pohodlnejsi prechod na new fen........