Jak to delaji??

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Pátek Červenec 16 20:12:03 CEST 2004

Zdravíčko,

    já teda po zpěvačkách nekoukám O:-)  ale mám pocit že na koncertech
se stejně s tím mikrofonem jenom machruje a jede se čistě na play-back.
Jenom při povídání mezi písničkami se to zapne, ale to už zase hezky
stojí za reproduktory. To asi bude to tajemství dokonalého mikrofonu a
aparatury co nezná zpětnou vazbu. No a nebo je tam super DSP a to se
sesakra činí :-)

    Ale spíše bude platit to první. Když se "zpívá" tak to jede z CDčka ....

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz