Re: kniha "Tajemstvi­ radiotechnickeho patrace TAMARA"

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pátek Červenec 16 09:32:59 CEST 2004

Ja jsem si tu knihu vypujcil v knihovne, stalo mne to 30Kc za postovne,
protoze v nasi knihovne ji nemeli, tak to slo pres meziknihovni vypujcni
sluzbu.
Zajimava kniha, ale 350Kc bych za ni nedal (ale vy asi mate jine cenove
relace).
Neexistuje takova sluzba i na mezinarodni urovni?