Procesorova dem....STOP IT

Martin Sátek martin.satek@jano.cz
Pátek Červenec 16 07:50:50 CEST 2004

Ahoj
Neni to tak jednoduche, ze ?
My napriklad servisujem vrtne stroje (elektroniky az az)
Clovek prijede na opravu, hleda a hleda ale porad ma problem co kdyz nic
nezjisti
Odstavka stroje na jeden den prijde na cca 50000,- , ale servis z nemecka si
uctuje 1200,-/hodinu
A je jedno jestli jede k Vam ci opravuje stroj, proste pevna taxa.
Takze to riskujete a hledate dal a hodiny bezi a pak je to nejaka prkotina,
oprava na 10min a zase je vam hej.

Jednou ovsem den ubehl a nic se nezjistilo
Druhy den prijeli chlapci s ciziny, protelefonovali nekolik hodin na stavbe
a nic
A treti den sme prisli na tu prkotinu
Zaver je ten, ze kdyby jsme je asi nezavolali tak nam nauctuji prostoj
stroje, misto toho zaplatily nekolik tisic navic zbytecne.

PS: zavada nebyla totiz v DPS takze vymeny zpusob selhal

Martin