Procesorova dem....STOP IT

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pátek Červenec 16 07:22:45 CEST 2004

Setrnost je dobra vlastnost, ale jak kde.
neco jineho je, kdyz si opravim pocitac, na kterem hraju piskvorky a ten mi
po oprave dvakrat denne zgabne a neco jineho je, kdyz se tim pocitacem ridi
provoz a vypadek se pak vycisli cifrou s mnoha nulami.
To pak vedeni, ktere bylo rado, ze usetrilo, hleda, komu by to hodilo na
krk.