FM Prijimace a KE 2004/4

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 15 19:39:48 CEST 2004

Mate pravdu. Nedíval jsem se na těch 70 kHz, jen jestli by šlo udělat k tomu
dig. ladění.  No nic musím hledat dál.
Jirka
----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, July 15, 2004 7:03 PM
Subject: RE: FM Prijimace a KE 2004/4

No ja nevim, nejsem v HF kovany a ani tuhle debatu moc nesleduji, ale neni
tech 70kHz mezifrekvence u TDA7088T dost malo na to, aby se na tom dalo neco
nejak vyrazne zlepsovat a ma to vubec cenu si s tim hrat, tedy jestli vubec
muze stat vysledek za to ?

Mam dojem, ze tohle je proste brouk pro hodne lacine aplikace, kde je
dulezite neco slyset a kvalita uz je vec jina a tomu je podrizen. Ale v teto
casti elektroniky to berte ode mne spise jako dotaz na zkusenejsi nez
jakykoli zasveceny pohled na vec ;).

--
Jiri Bezstarosti