Kompletni (temer) navod k Positive 20

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 15 15:32:07 CEST 2004

Ja se ted po nekolika letech s deskami z GM pokusim vratit opet k positivu20
tak uvidim, pak zkusim udelat srovnani. S materialem z GM a filmem z osvitky
nikoliv z laserovky delam naprosto bez problemu spoje i mezery sirky 16mils,
spoje a mezery 12 pouzivam na deskach taky ale uz predci jen vazim jejich
pouziti. Na nektere SMD veci jsme byl nucen pouzit i 8mils coz je prave cca
0.2mm, uz to chce dat si pozor ale jde to. Pouzivam film polozeny na dps a
pritisknuty 4kou zrdcadlovym sklem, vybojku 400W. Oboustranou desku taky
vyrobim ale delam je nerad. Pokud jde o cenu tak s materialem z GM jsem bez
predloh taky nekde na cene 60kc/dm ale pokud pouziju positiv20 tak asi bude
cena za dm nizsi.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Martin Šátek
Sent: Thursday, July 15, 2004 2:40 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Kompletni (temer) navod k Positive 20

Jake presnosti se da pri teto vyrobe dosahnout ?
Je spoj 0.2 problem nebo v pohodě ?
Ja jsem kdysi Positive 20 zkousel, ale nedotahl jsem to dokonce.
Dostkrat se me umyl z desky cely a tak jsem to vzdal.
Pak jsem kreslil rucne tech. perem, chvilku na plotru.
Ted uz jsem 8 let desku sam nedelal.

A jeste k te rychlosti vyroby, po dohode jsou me schopni udelat DPS oboustr.
prokovenou, maska, potisk, HAL prakticky pres vikend.
Samo za tucny priplatek :-(((((

Martin