Kompletni (temer) navod k Positive 20

Martin Sátek martin.satek@jano.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:58:59 CEST 2004

> Hmmmm.....a maji treba 0,8mm oboustranny material?
> --
> Jirka

S tim souhlasim. Vyber co do tloustky desky a medi je v GM nic moc.
Jinak jsem desku z GM taky tehdy zkousel, ale muj problem byl v spravnem
osvitu a lazni.
To jsem nikdy nedotahl ke zdarnemu konci.
V nanaseni Positiv20 problem nebyl. Vrstva byla vzdy krasne leskla bez
chybicky.

Desky delam jen u Bucka a jednou me horela DPS do Svycarska tak to udelaly
super rychle.
Cena byla asi 5000,- za 2ks komplet DPS asi 300mm x 200mm ( bez filmu, ty uz
byly )
Martin