Kompletni (temer) navod k Positive 20

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:36:57 CEST 2004

To mate ovsem zakladni cenu bez filmu u jednostranneho plosnaku.
Dalsi veci je dodaci lhuta, treba 14 dnu a vice.

Ja nechavam bezne delat plosnaky u pana Muchy v Brne (dvorni dodavatel
Buckovi).
Plosnaky zasilam v Eaglu, necham si vyrobit filmy a pak plosnaky.
u jednostranne desky je minimum prirezu 1 dm2, u oboustranne 2 dm2.
Orientacni ceny:
- film jednostranny 1 dm2 cca 130 Kc
- film oboustranny 2 dm2 cca 250 Kc
- prirez jednostranny 1 dm2 cena cca 250-300 Kc s dani
- prirez oboustranny 2 dm2 cena cca 470-620 Kc s dani

Ceny desek jsou take dane poctem vrtanych der (nechm si je vrtat) a
poctem prokovu u oboustrannych.

Ne vzdy potrebujete tolik kusu a zase to potrebujete rychle. Pak je
vhodne to umet doma.

Martin Hanek