Kompletni (temer) navod k Positive 20

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:19:42 CEST 2004

Jiří Vojtek napsal(a):

> Nee nefiltroval jsem tohle ani omylem.
> V tom mem tistenem navodu to bylo napsano bez cehokoliv dalsiho.
> A osobne jsem okusil, ze vyssi teploty tomu laku nesvedci.
> Je pak takovej tuhej a nereaguje na osvit a da se tak maximalne obrousit.

A ja doplnim (uz to tu nekdo psal), ze je _podstatny_ rozdil v chovani
emulze, ktera schla pri cca 20C (vice nez 24 hodin) a emulze vytvrzene
teplem. V tom druhem pripade je emulze zrejme mene citliva a pri
shodnych expozicnich parametrech se podstatne dele vyvolava, az jsem
dokonce nabyl dojmu, ze to snad ani nepujde (neodplavovala se osvetlena
mista, resp. tam zustavaly zbytkove povlaky a bylo nutno to znacne
podporovat trenim vatou)...

Tedy nejen ze 70C je maximum, ktere zrejme snese, ale uz i tato (a asi i
nizsi) teplota vyvolava zmeny v jejim chovani.

--
Jirka