Procesorova dem....STOP IT

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Červenec 15 13:29:40 CEST 2004

At 09:56 15.7.2004 +0200, jiri@bezstarosti.cz wrote:

>Fakt Vam nikomu nedochazi, jaka je to kravina ?

Samozrejmne, tohle rika me druhe, vyvojarske Ja ;-), proto i ta poznamka o
opensource byla myslena jako vtip a ja sam bych byl proti. Protoze pokud si
treba udelam pro radost a svoji potrebu zamek na kod do Atmela, nedelal jsem
to jako komercni aplikaci, klidne cely schema i se softem uverejnim, at si
zabastli i nekdo dalsi. Naopak, pokud bych vymyslel neco zajimaveho,
prevratneho a komercne uspesneho (jako ze se to zatim neskalo ;-> ) taxe
budu branit pred tim, aby to nekdo okopiroval a zacal vyrabet levneji a
vydelavat misto me. Nekdo muze navrhnout, ze od toho jsou tu patenty, ale to
je nesmysl. Patenty prijdou na takovy balik penez, a je to tolik byrokracie,
ze si to muze dovolit jen velika firma. A piste si, ze pokud to bude opravdu
zajimavy, tak v Cine okopirujou cokoliv, pokud se to vyplati,
patent-nepatent. Proto je daleko ucinnejsi okopirovani primo zabranit (spise
ho co nejvic ztizit) a napr. zamcena programovatelna soucastka muze byt
dobrym krokem...
BTW: Uz jste videli padelky telefonu Nokia, ktere jsou k nerozeznani od
pravych? Akorat kdyz prijdete do servisu a oni se podivaj na IMEI, tak vam
reknou, ze tehle telefon Nokii nikdy nevidel ;-) Kdyby se mi to nestalo,
neveril bych tomu.

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz