AW: Kompletni (temer) navod k Positive 20

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Čtvrtek Červenec 15 11:57:38 CEST 2004

Dobry den,

mna by zaujimalo, ako sa robi nanasanie emulzie, ak ma byt doska vo vodorovnej polohe "_" a sprej vo vertikalnej "|"? (obrazok) Ved to bude striekat kade-tade, len nie na dosku!

Richard Kaliciak

                   sprej

                ..,''''|
                -'''   |