Procesorova dem....STOP IT

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:42:49 CEST 2004

> Jedinym resenim je povinnost vyrobce zverejnovat k vyrobku schema
> zapojeni a obsah  MCU. Koneckoncu ja si jeste pamatuji doby, kdy treba k televizi
> bylo prilozena schema a nedavno jsem rozebral tranzistorove radio z 60let a
> schema bylo nalepeno uvnitr.

Panove nezlobte se, ale tohle snad opravdu nemyslite vazne ???
Nejak mi to zavani dobou nedavno minulou :-)

Vyvoj a priprava vyroby stoji dlouhe prachy. A ty se musi vyplatit investovat.
Nekdo to musi delat a za svou praci chce mit slusne zaplaceno.

Jirku zivi servis, sam to tu napsal a tudiz predpokladam, ze to nedela z cireho altruismu.
Necha si za to zaplatit, jak za material, straveny cas, tak i za sve znalosti.
Ale presne tohle chteji i konstrukteri, vyvojari, programatori. Stejne jako zednici, popelari, postaci,
proste vetsina normalnich lidi. I ti odpurci "pokroku", mekacu, globalizace a ja nevim ceho
musi z neceho zit. Trava neni pro lidsky organismus nijak kaloricky vydatna :-)))

Nikdy jsem netvrdil, ze se mi vse libi, ale dokazi si snad objektivne pripustit, co je v mych
silach zmenit, nad cim se mam nervovat a co s tim muzu delat. Mozna jsem slaboch a konzument,
ale opravdu nemam cas se stat "aktivistou". Trapi me prizemnejsi problemy, s kterymi ale mohu
neco delat.

Priznejte si, kdo z Vas je ochoten slevit na svem zivotni standardu. Kdo dobrovolne odmitne
vetsinu soudobych "vymozenosti" a ochotne se vrati treba k "standardu" dvacet let staremu :-)))

S pozdravem
MK