Procesorova dem....STOP IT

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:23:51 CEST 2004

Neni treba, aby byl k dispozici SW to je opravdu kravina (jsem taky
programator a sve prace si vazim).

Ale proc nedat jako povinnost vyrobci zajistit servis az na uroven SW.
Vyrobek urcuje jeho funkcionalita a ta je v pripade pouziti MCU ukryta v
jeho SW (je to srovnatelne jako treba u CD - teoreticky by vam v pripade
poskozeni disku mel vydavatel za uhradu nakladu na medium vydat nove). Tedy
nebrat MCU jako soucastku, ale jako nosic na kterem je ulozena
funkcionalita. Nevim jak ze zakona, ale myslim ze i SW v MCU podleha
aut.zakonu a pokud Vam na jeho uzivani vznikne zakoupenim narok nezanika s
nosicem. Tzn. mel bych mit moznost po vyrobci pozadovat za uhradu media
(MCU) poskytnuti mnou vlastnene licence SW.

Pokud se na vec budeme divat takto nemel by byt v nicem problem a neni duvod
proc by to melo byt jinak.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.