vlaciky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:15:20 CEST 2004

Na takovouto a nekdy i silnejsi rez pouzivam LARRIN na rez a vodni kamen
EXTRA SILNY. (predtim jsem mel nejaky jiny co take obsahoval kyselinu
orthofosforecnou). Nekdy jej jeste zredim vodou a pouziju kuchynskou
houbicku s drsnym povrchem. Pri delsim pusobeni zanecha skvrny, nebo nechat
schvalne pusobit dele a cele to zesedne do jednoho odstinu. Cistil jsem
takto rzi napadene tenke kryci plechy a jde to perfektne. A da se s tim
delat i doma. S odrezovacem bych musel na dvorecek a zrovna byla zima...
:-)))
Jindra Polivka