Procesorova dem....STOP IT

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Červenec 15 10:12:06 CEST 2004

Ty doby pamatuji taky, ale srovnavat schema zapojeni s sw v procesoru je
hloupost. Schema je sice dobre pro opravy a treba pro pouceni, ale pro
plagiatory je vicemene k nicemu. Protoze to hlavni je skryto v konstrukci, v
navrhu desky nebo v celkovem usporadani, v materialech jader civek atd. atd.
Program v procesoru je ovsem lehce kopirovatelna vec. Schema Vam vymysli
kdekdo, dobrych obvodaru je dost, ale dobry konstrukter, nebo programator,
ktery umi psat bezpecny sw, to je to, co se chrani.

Mimochodem, kdyz uz jsme u te opravitelnosti, tak u starych tranzistorovych
radii sice nebyly procesory, ale byl vzdy problem se shanenim prepinacu,
zive se na pamatuji, co nahrad jsem delal z ruznych Izostatu.

S pozdravem
Pavel Poucha

Máte-li chut, navstivte nase stránky http://www.papouch.com/

---