Procesorova dem....STOP IT

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 15 09:56:57 CEST 2004

>Jedinym resenim je povinnost vyrobce zverejnovat k vyrobku schema zapojeni
>obsah  MCU. Koneckoncu ja si jeste pamatuji doby, kdy treba k televizi bylo
>prilozena schema a nedavno jsem rozebral tranzistorove radio z 60let a
>schema bylo nalepeno uvnitr.

Fakt Vam nikomu nedochazi, jaka je to kravina ?

Rok budete platit programatora pro napsani pekne aplikace (i tak dlouho muze
poradny vyvoj spickove veci trvat), vysolite za to meloun a ve vysledku date
zdrojaky zdarma, aby si to nekdo mohl okopirovat :))). Fakt Vas nikoho
nenapadne, ze prace lidi schopnych psat dobry soft neni zadarmo a je dokonce
dost draha ?

Kdyz si soft nekdo zaplati (treba zakazka), neni duvod mu nedat zdrojaky,
ale v ten moment bude chtit, abyste je nedaval nikomu jinemu a hadejte proc
? Pac ho to stalo prachy, to da rozum :).

A vubec, kolik z Vas zkouselo sehnat elektronika s prijatelnymi znalostmi,
ktery navic umi slusne psat firmware ? Ja ano a mohu Vam smele sdelit, ze
kanaly jsem kopat fakt nemel v umyslu, ale pripadal jsem si tak, jako by to
bylo me nejvroucnejsi prani :).

--
Jiri Bezstarosti