Procesorova dem....STOP IT

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červenec 15 01:50:33 CEST 2004

> To Kosto asi nemuzes uprit, ze je rozhodne
> jednodussi vymenit bezne dostupnou soucastku (nemusi jit nutne o 20 let
> stary vyrobek) nez shanet vyrobce a od nej novy MCU. U me to vetsinou to
> skonci reversem a nahrazenim puvodniho MCU jinym, s mojim programem ;-) Uz
> jsem takhle par veci vyresil, takze ortodoxnim servisakum mohu jen doporucit
> ;-) Je ovsem potreba si spocitat, jestli se vyplati tomu venovat potrebny cas...

Ale kruci ja to prece chapu, jenze pokud pristoupim na Jirkovu filozofii,
tak si muzu zabalit ranecek, zebrackou hul a jit se past na nejblizsi louku.
Protoze pokud zacnu delat v duchu jeho tezi, tak si ani neskrtnu a udela to
misto mne nekdo jiny - sorry, ale kosile je bliz nes kabat.

Ty, ja, Jirka jsme mali pani na zmenu sveta. Ve svych 43 letech jsem to jiz pochopil
a neperu se s tim. Pro me dusevni zdravi je lepsi se ucit, nez vzdychat nad krasami
let minulych.

S pozdravem
MK