Procesorova dem....STOP IT

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červenec 15 01:40:16 CEST 2004

> Diky, ze jste to napsal za me. Uz jsem na pokrokoveho MK nejak nemel
> silu.... Zrejme je v tom servisu zbehlejsi nez ja.

Tak na tohle uz nemam zase silu ja.

Fakt mi je lito, ze nedokazes pochopit ze svet nepredelas.
Muze se ti to nelibit, ale to je asi tak vse.

Coz takhle si dat pred spanim trochu klasiky - treba tu o boji s vetrnymi mlyny :-)))

S pozdravem
MK

PS: deda rikaval "Sevce drz se sveho kopita" ja se toho drzim a neseru se do servisu

Mozna by jsi mohl pouvazovat o zmene povolani.
Ale mam obavu, ze jakysi pokrok se deje ve vsech odvetvich :-))))
Tak mozna ta chalupa, ruchadlo a vydelavat si na chleb svuj vezdejsi
rozoravanim mezi