Zasobnik na SMD soucastky

MK info@mcu.cz
Středa Červenec 14 19:20:00 CEST 2004

> Jen se zeptám, co arsíky pro sbírání mincí? tam je více méne to podobné co
> jsem tu zahlíd, jen se dodávají kapsicky o ruzných velikostech, vetsinou ale
> spíse ctvercové do rozmeru max. cca 9x9 cm (co jsem videl), cenove si
> nedokázu odhadnout.

Kupodivu me to take napadlo :-)
Jen me trochu zarazila cena - za jednu vlozku chteji 45,- Kc a vice
Prolezl jsem kdejaky obchod, zasilkovou sluzbu, vyrobce, ale nic vhodneho jsem nenasel.
Mozna vlozky na kinofilm, ale ty jsou bud z prilis tenkeho materialu, nebo take nekrestansky drahe.

Proste bud samodoma slepenec, nebo to nechat vyrobit s tim, ze se to dela k obrazu memu
a z materialu, ktery neco vydrzi. Tedy nejen material, ale hlavne svary. Jenze pak to je podminene
vyrobou formy a ta prijde  na par tisic, coz se samozrejmne promita do ceny vlozky  :-))))

S pozdravem
MK