Nezna nekdo overene LFO ?

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Červenec 14 17:17:00 CEST 2004

je fakt, ze nekdy je treba nechat dite natlouct si nos, on uz priste da
vetsi bacha na rady zkusenejsich.... Hi

Chci tim jen rict, ze dotycny mozna bude 10x predelavat desku, nes to s
"diskretama" rozbeha a vyvoj mude stat vic nez celej kontejner PICu....
----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: '[HWnews]' <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, July 13, 2004 11:35 AM
Subject: RE: Nezna nekdo overene LFO ?

Ja to ale stejne nejak nechapu, jak se muze nekam vejit neco, kam se nevejde
osminohej PIC v SMD. No treba sem este moc mladej a casem mi to dojde :).

BTW, rozhazet multivibrator pro dlouhe casy mezi ostatni soucastky, no to
bude fakt moc prima a co jineho to muze byt, kdyz IC se nevejde :).

Priste radeji budu drzet hubu, protoze takhle si zbytecne vyrabim lidi, co
mne nebudou mit pzrovna moc radi, ale kdyz to se neda vydrzet :))).

--
Jiri Bezstarosti