Procesorova dem....STOP IT

MK info@mcu.cz
Středa Červenec 14 15:16:06 CEST 2004

> On ten cely spor je mj. o uhlu pohledu: vetsina (vsichni) obhajci MCU
> jsou z rad konstrukteru/vyrobcu, ja to vidim z hlediska servisu (uz jsem
> o tom taky psal). No a z hlediska servisu (u me zalozeneho prevazne na
> reverse engineeringu, protoze v naproste vetsine jde o unikatni zarizeni
> bez dokumentace, nebo je tato naprosto nedostupna) je pouziti MCU (ale i
>    "zamcenych" FPGA, GAL/PAL apod.) _slusna katastrofa_ ... Mozna (byt
> prevazne producentem) bych svoje nazory upravil - tedy pokud by mi byl
> jedno onen nasledny servis.

> [...]

Osobne si myslim, ze nemas tak docela pravdu. Nejde az tak o uhel pohledu, konstrukter - servisak.
Predevsim jde o pokrok.

Klidne jsme se prece mohli do ted vzajemne mlatit klackama a pestnimi kliny, na vyslednem
efektu by se nic nezmenilo - furt jde jen o to nekoho zabit pro kus zvance :-(

Servisak luku si musel presne tohle myslet o kusi, servisak kresadlovek to s gatlingem taky nemel zrovna
lehke. Servisak trabiho se nad modernim autakem taky trochu opoti :-)))
Pokrok proste nezastavis, muzes si stezovat, muzes plakat, muzes se stavet na hlavu,
ale ono se to stejne furt toci dal. Proto jsem psal na zacatku o Konyasovi&spol

Je vseobecne znamo jak a proc vznikl prvni uP. Fajn, vykasleme se na soudobe soucastky
a vratme se zpet k dubovym tranzistorum, sorry to nejde, k elektronkam, sakra, ale ty taky nekdo musel
delat, tak jeste kousek, ........ a skoncime u klacku. Bude to pohoda, zadny globalizmus, zadny mekac.
Co si nasbirame to sezereme. Az do te doby, co nejaky "dement" sahne po kamenu a zacne
mit nad tim nasim klackem navrch :-))))))

S pozdravem
MK