Procesorova demence

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Červenec 14 12:56:27 CEST 2004

jelikoz jsem delal 2 roky ve vyvoji letecke elektroniky, tak si muzete
byt jisty, ze o zmenach kapacity zavislych na teplote a dalsich
faktorech neco vim (one-shot prevodniky apod). urcite tim kondikem v RC
by nebyl klasicky hlinikac ;-) ale prehnanou stabilitu taky nepotrebuju,
mluvil jsem o sepnuti cca 6x denne plusminu autobus. z toho je patrne,
ze stabilitu kmitoctu v mezich 21. stoleti to zdaleka dodrzovat nemusi.
Porad opakuju, ze jsem chtel tim svym dotazem pouze zjistit jestli nekdo
nezna jine eventuality. Ta eventualita by me i jinym usetrila praci a
vysvetlovani, ale jinak procesoru rikam ano ! V soucasnem zamestnani s
nima delam vsechno....

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz