Nezna nekdo overene LFO ? - STOP

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červenec 14 10:18:33 CEST 2004

MK napsal(a):

> Fakt me pobavil vyraz "procesorova demence" - hlavne z toho duvodu,
> ze obdobne nazory stale slysim jen pouze  od par lidi, kteri maji
> az zivocisny odpor k cemuko-li co se necha programovat.
> Pro ne mam celkem jednoduche a spolehlive reseni - odeberte
> se na zapomenuty tichomorsky ostrov a zalozte novy stat, kde v ustave
> zakotvite, ze vse s integraci hustsi nez dubovy tranzistor je apriory nezakone.
> Pripadne vzory muzete hledat u patera Konyase a jeho duhu
>
> Nemate radi procesory a obdobne obvody - zadny problem - proste se do toho
> [...]

No, nebudu to moc rozebirat, prestoze autorem toho vyroku jsem ja.
Mozna, ze by stalo za uvahu se zamyslet, jak je ten vyrok minen. Pan
Kozumplik, jakkoliv je zrejme mladsi nez Ty, vidi celou vec o neco realneji.

Jen na zakonceni (opravdu to nebudu dal resit): elektronikou se zabyvam
cely zivot (od ZS), napred jako konicek, dnes me zivi (casto na velmi
komplexni a soucasne urovni, nebudu blize specifikovat). Na druhou
stranu mam vice nez stoletou chalupu, kde je "prace jako na kostele".
Nerekl bys, jak je mi - opakovane - na te chalupe zrejma naprosta
pomijivost a absurdita veskere elektroniky s procesory v cele a jak
nahle chapu to, co je opravdu podstatne a napric veky...

Omlouvam se za OT, dokonce ocekavam i to, ze rada "technokratu" tento
prispevek vubec nepochopi...

--
Jirka