Leptaci vana

Jirí Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Středa Červenec 14 09:46:34 CEST 2004

No oni se pouzivaji docela masivne
prave diky jejich jednoduchosti a moznosti pumpovat temer cokoliv
bezdotykove. Jen pro ten puvodni ucel (krev) nejsou moc vhodna, protoze drti
krevni desticky :)
Kamarad se podili na vyvoji noveho systemu a reknu vam, kdyz jsem videl jen
ty vypocty tak me malem trefilo. Cele je to kuzel do ktereho  je vhodne
vyrobena drazka se spravnym stoupanim atd.. Veda jako blazen ale zda se, zej
im to funguje. Mezni vrsta je pro ne zakladni pracovni oblast.

Preju krasny den Jiri Vojtek