FM Prijimace a KE 2004/4

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Červenec 14 08:58:58 CEST 2004

jj, kde jsou ty casy, kdy jsem amaro hltal kazde cislo, a nemohl se
dockat az vyjde dalsi cislo....
Dnes kdyz se mi dostane do ruky, tak vidim, ze jsou tam same zcestne
blbiny, leckdy chybne konstrukce uz od pohledu (plosnaky rulezz) a
zbytek bezduche opisy z katalogovych listuruznych IO - spisku pana Mecy ...

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz