Nezna nekdo overene LFO ?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Červenec 13 15:25:02 CEST 2004

> jeste jeden problem : znate vrcholove manazery, tem tezko zduvodnite,
> proc jste tam museli prsknout procesor navic ...  no nevim, ani nemam

Ano znam je. A proc jim budete rikat, ze je tam procesor? Vetsina laiku si
hned predstavi neco co je v PC nebot to je jediny procesor o kterem kdy
slyseli a tudiz o cene v radu 1.000kc a ne par 10kc. Reknete, ze je to obvod
(myslim jako celek ne jako jednu soucastku) zajistujici rizeni napajeni, ze
stoji tolik a tolik a pripravte si zduvodneni proc to tam musi byt. Toto je
postup at tam date MCU nebo hromadu tranzistoru, nejdulezitejsi je to
zduvodneni (pak tam mozna vykecate i to Pentium:-) ). Pokud mohu sledovat
jednani se zakazniky tak casto je zajima jen co to dela, jestli to dela
spolehlive a co to stoji, z technickych parametru je zajima jestli to
namontuji a pripoji tam kam potrebuji a splni to normy, samotne zapojeni je
nezajima. Samozrejme jsou i zakaznici kteri chteji znat temer kazdy odpor v
zapojeni.

Pavel