RE: indikátor dechu a tepu

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Úterý Červenec 13 14:32:13 CEST 2004

Tohle by mne ted dost akutne zajimalo, muzu se zeptat co z te desky leze za signaly? Tedy jestli je to nejaky surovy signal ze snimace, ktery se nejak jeste musi zpracovavat, anebo je to uz nejak zpracovane (treba nadech=impuls, nebo tak neco). On totiz Jablotron na http://www.jablotron.cz/nanny/cz-cenik.htm tu desku prodava i samostatne a chce za ni jen 790 korun, tak bych zkusil tu elektroniku zbastlit. A mel jste k tomu nejakou dokumentaci, nebo to je proste "jasne jak facka"?

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radek a Petra
Vickovi
Sent: Thursday, July 08, 2004 9:39 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: indikátor dechu a tepu

Ten pristroj jsem si stavel a tu desku jsem koupil za 1000Kc (ukecal
jsem tu firmu, ze to potrebuji jako nejaky snimac vibraci k nejakemu
stroji - jinak se se mnou nechteli bavit).

Je to neajky izraelsky patent a v te podlozce jsou nejake piezo segmenty
(neda se to nevratne rozdelat tak nevim). Udelal jsem k tomu krabicku s
555 a OZ, ktery tu 555 nuloval. Kdyz neprislo z cidla nic do 30s tak to
zaclo pistet.

RadekCX

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0428-0, 07.07.2004
Testovano: 8.7.2004 21:38:34