Leptaci vana

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červenec 13 13:30:41 CEST 2004

Jiří Vojtek wrote:
> Preju krasny den,
> uz delsi dobu premyslim o tom vyrobit si leptaci vanu pro PCB do velikosti
> A4.
> Moje idea je takova, ze by to bylo "na stojaka" a jen uzka sterbina cca 30
> mm kvuli spotrebe lept roztoku. dole vypustni otvor s moznosti pripojeni
> obehoveho cerpadla a budto primo vlozene topeni, nebo ohrev mimo nadobu. Vse

obehove cerpadlo je nejlepsi akvaristicke na bublinky.

> planuji utvorit z plexi aby na to bylo alespon trochu videt. Proc pisu 1)
> Mate nekdo nejake zkusenosti. 2) Chce se do toho pustit nekdo se mnou -
> predpokladam narezani a mozna i slepeni dilu u plexi.cz takze jako vzdy vice
> kusu je levnesi. Pokud by nas bylo dost koupil bych celou tabuli (3x2m)

skamaste?

Sice mi takoveto leptadlo nekdo pred 3/4 rokem nabizel ze jak pojede
okolo ho doveze, ale takova vanicka je idealni na uklizeni a je stale
instantni.

Pred cca rokem se tu prohnala dokonala diskuse na toto tema vcetne
nejakych zajimavych konstrukcnich detailu.

Jo, vzpomnel jsem si s "instantnosti" - sam pouzivam plastovou bednu
(velikanskou misku od masti) s vikem, ale delal se mi tam skraloup. Kdyz
jsem leptal vetsi desku, tak jsem to prelil na leptani do vetsi misky a
skraloup byl fuc (zato toho sajrajtu co zustalo v puvodni misce...).

Toz aby se vam taky nedelal.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!