Zasobnik na SMD soucastky

Josef Havlícek jhavlicek@kodys.cz
Úterý Červenec 13 13:17:06 CEST 2004

Zdravim. Ono kdyz prijde na lamani chleba, tak je vsechno jinak :-).
Vzhledem k tomu, ze jsem kupoval plastove vlozky na CD do krouzkoveho bloku
A5 v cene 8,-/ks vcetene DPH, tak cena 16,- az 18,- mi prijde primerena. Mel
bych zajem cca o 20ks, spodni strana nepruhledna. Co ostatni?
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of MK
Sent: Tuesday, July 13, 2004 12:43 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Zasobnik na SMD soucastky

Tak to testnu jeste jednou :-)))
Uvitam kazdou pripominku, zda to vubec delat a zda by byl vubec nejaky zajem
:-)

Tak se zda, ze dobra vec se podarila :-)

Konecne jsem dostal prvni vzorky pred casem zminovanych vlozek - zasobniku
na SMD soucastky.

Proti puvodni koncepci se vysledek dost podstatne odchyluje:
Jedna se o vlozky o velikosti A4 s derovanim pro vlozeni do krouzkoveho
zapisniku.
Kazda vlozka ma sedm horizontalnich "kapes" pro ulozeni pasku s SMD
soucastkami
a jednu vertikalni "kapsu" pro ulozeni popisu. Vertikalni kapsa je na
prehybu, ktery
brani volnemu vypadnuti vlozenych pasku.

Sedm sirsich kapes bylo zvoleno pro moznost ulozeni vetsiho mnozstvi pasku
se stejnou hodnotou. Takto je mozne do jedne "kapsy" vlozit az 4 pasky po
50ks SMD odporu(kondenzatoru)
Predpoklad je takovy, ze v jedne vlozce budou soucastky v sedmi radech
napriklad: 1R, 10R, 100R, 1K, 10K, 100K, 1M

Vlozky jsou dostupne ve dvou provedenich
1. spodni sttrana je z pruhledneho plastu
2. spodni strana je z nepruhledneho plastu

Vrchni strana je vzdy pruhledna

Cena je predbezne 18,- Kc za jednu vlozku, ale snad to pujde jeste trochu
srazit dolu

Prvni (nekvalitni) fotky jsou zde:

http://www.mcu.cz/images/01.jpg
http://www.mcu.cz/images/02.jpg