OT: Re: Pro sberatele -- deti a naradi

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červenec 13 07:53:15 CEST 2004

Wek wrote:

> U mna je stav skor taky, ze JA uz NEMAM komplet vercajch (syn 3 roky :-)

Tak zavisi na tom, co myslite tim komplet...

> Pochopitelne, plastikovym kladivom som ho neoblbol ani ked mal 2...

Klukovi jsem daval na hrani rucickovy merak pripadne sroubovak a nejakou
plne osazenou desku uz cca od pul roku, kdyz ho manzelka potrebovala
zabavit u jidla. "Srouboval" soucastky, pripadne je meril a pekne papal...

Napred sice brblala, tchyni vstavaly vlasy hruzou ze si vypichne vocicka
kdyz ho videla, lec nevypichl (to neznamena, ze si to tam nezkusil bez
dohledu strcit kdyz predtim byl takhle blbe varovan zeano). Sam jsem ho
pri tom pozoroval jak opatrne si to strka do oka, oddelal si to a od te
doby si vickrat do do oka nestrcil.

Jo, jeste kdyz byl vetsi, tak si tam zkusil strcit vrtak z te vrtacky,
taky bezprostredne po pitomem varovani od tchyne.

vrtacka + 2,5mm vrtak (takova ta nemecka modelarska Piko na 12V, s
adapterem 6V/0,5A ale uz je vetsi nez pred dvema lety kdy ji dostal,
dostane 9V/1A). Pred tema dvema roky tam mel nadoma misto vrtaku
obarvenou spejli (vrtal s ni do vseho) - asi tak pul-trictvrte roku, pak
jsem mu vrtak uz nesundaval (s vrtakem vrtal predtim jemn venku do stare
klavesnice).

tenke sroubovaky krizovy a plochy
(od rakosaku za 40 i s malyma torxama ktere jsem si nechal ja)

vymenitelny sroubovak s nastavci (sroubovaci spicky + spicky-klice)

male kladivo + krabicka s hrebiky cca 20x1mm

pilnik (to ma jeste po mne z detskeho naradi)

kleste (stipacky, taky po mne, kladivo a pilku si nechali rodicove a
uhelnik s dlatem nevim kde skoncil - jak se najdou, jsou jeho)

pilka (ta na orezavani ruzi - s tou mu to moc zatim nejde, neudrzi ji v
zaberu a skace, tak ji ma danou zatim bokem)

metr

multimetr (rucickovy od rakosaku)

pajecku (od rakosaku s drevenou rukojeti kam jsem mu epoxy prilepil
drzak ze to ma jak pistolovou), a ni ale dela jen se mnou (lec ma ji v
kufru s naradim).

+ nejake vetsi srouby a matky

Snad jsem na nic nezapomnel, nechci ho jeste budit.

Ma to doma, kdyz to jde z venku, musim mu to poutirat/poumyvat (zenske,
znate to)

> <nostalgia>
> Jedna z mojich najkrajsich spomienok na detstvo sa viaze s k mnozstvu srotu,
> co mi moj otec daval na rozoberanie...
> </nostalgia>

I on se nejvic tesi na to az mu manzelka dovoli se zaspinit na pude kde
mame "poklady". Domu se da vzit jen velmi malo veci, neb manzelka
protestuje kvuli spine. Ale kdyz se to dukladne omete smetackem (hlavne
zvrchu aby ta spina nebyla videt), vyfouka a vytrepe, tak vetsinou dovoli...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!